måndag, januari 26, 2009

Bullar, Bus och Babybell!

Jag kan inte annat säga än att det bara lyser bus i hela ansiktet på Jennifer! Här är hon ifärd med att jaga katten. Det tycker inte katten om, hon går hellre ut än gosar med Jennifer. Jag förstår inte det! :) Fina kläder va? Detta är precis innan farmor hämtar Klas och Jennifer när de skulle åka till valdermarsvik och hälsa på Alan och Anita.
Detta är Klas precis innan de skulle åka. Så typiskt Klas, tidsoptimist! Men goda bullar blev det och jag hade inget problem med att ligga på soffan och äta nybakade bullar och dricka kaffe! Min man är allt bra han!

Titta så goda!!!!
Jennifers och min favorit till frukost! Babybell är inte att leka med.... huuu så gott! Vi hittade en jättestor liten babybell och kolla vilken skillnad. Im in heaven!


Nam nam nam .... :)



4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket litet bustroll, måste få träffa henne snart!:)

Anonym sa...

Wow, värsta osten! Knepigt att de där oststavarna försvann btw =) (hehe, kommer du ihåg?)

Anonym sa...

Haha, ja jag minns...men de var ju inge goda. ;) Babybell är mycket godare. Puss och kram på dig

Anonym sa...

Nä, lite det jag menade, va BARA jag som gillade de =). Puss