måndag, juni 15, 2009

Jennifer är stor tjej!

Jennifer är en stor flicka nu som sover i en egen säng. Vi hade förväntat oss en ganska jobbig kväll igår i o med att hon nu kan ta sig ur sängen själv. Men icke... hon gjorde som hon brukar. Pratade lite med Julia och sa godnatt sen la hon sig och somnade. Vi smög in och kikade på henne efter en stund och hon sov som en ängel. Brevid kudden och Julia hade hon placerat mitt på.

Vi kunde nog inte valt en bättre säng. Hon älskar den. När hon står här brevid mig och ser sängen på bilden säger hon zzzz och går in till sängen! :) Hon är världens sötaste! Och nu börjar hon bli stor! :)

2 kommentarer:

Green sa...

Har bläddrat igenom sidan noggrant och har genast tre ord; Vackert. Trevligt. Mysigt.

Kan bara medge att man blir väldigt glad av att se bilderna och läsa texterna därtill. :)
Ifall någon annan än My läser det här så kan jag ju bara tala om att adressen till denna bloggsida verkligen har satt sig pga de otaliga gånger man har hört talas om den på jobbet. Reklam var ordet. Haha. Nåja, man inser snabbt att det är välförtjänt när kan kliver in och läser texterna och tittar på bilderna. Mysfaktorn är verkligen på topp därute på torpet. Riktigt vackert.
För övrigt, väldigt gullig säng. Förstår att Jennifer gillar den. :)

Keep it going.
Ciao.
/Green

Mysan sa...

Åhh tack! Va snällt av dig, jag uppskattar alltid att någon ger mig positiva kommentarer. Kul att du har hittat hit. Lägg länken under "favoriter" och kika in när du vill!

Sängen är underbar, jag önskar att jag fick plats.... :)