söndag, maj 29, 2011

Mors dag!

Mina kära barn har skickat insändare i tidningen... = superglad mamma! De hade även tänkt på hur mycket jag tycker om att baka och gav mig dekoreringsgrejer.

Jag har ju också en mamma så detta var ju inte bara min dag.. :) Till min lilla mamma bakade jag en tårta. Ganska så söt! :)

Klas har haft annat för sig i helgen, och till det kalaset har det ingått en badtunna vilket Jennifer och jag har uppskattat. Vi älskar ju att bada och jag vågade mig även på ett dopp i havet. Jag trodde tunnan skulle hjälpa lite som en bastu men ack så fel jag hade! 8 grader kallt! Jennifer fick grannarna på kråkelund att bygga henne en häst. Åhh så roligt hon hade med den!!

Jag har insett att hundgårdar inte bara passar till hundar, den fungerar även till barn! :) Synd att det var ett hål i sidan på gården bara... de lyckade smita lite då och då! :)

Badtunnebad.... underbart!!! En sådan ska jag ha... och det tycker Jennifer också och tycker vi det så blir det så. På ett eller annat sätt.

Inga kommentarer: