tisdag, december 09, 2008

Lite bilder på den sötaste i huset!

Det blir ganska långt mellan gångerna jag bloggar så nu får det bli långa inlägg istället! :)

Jennifer har börjat lite smått att pottträna. Det är såå roligt att sätta sig och resa sig igen lika snabbt, vi får väl vänta ett tag med att på allvar börja.

Jennifer har börjat stjäla telefonen och smyger sen in på sitt rum och sätter sig id sitt bord och pratar i telefon. Hon har väl sett hur sin mamma gör kan tänkas! :)

En dag fick vi för oss att baka lussekatter. Jättegoda blev dom, Jennifer bakade inte så mycket. Mest slängde sin degbit hit och dit och oftast på golvet. Men hon hade roligt, tror jag.
Det roligaste var nog ändå förklädet. Hon sprang omkring i det mest hela dagen. Och den där toffsen på huvudet gör henne sötare än någonsin!











Här övar vi inför jul, tomten kommer bli så ledsen när jag inte vill låna ut min lilla nisse till honom i år! Jag lär ju aldrig få några julklappar så stygg som jag är! :P
På fredag blir det lussefirande på dagis, jag skulle vilja gå upp tidigt på lördag och kolla lussefirandet på tv men julfesten lär sätta stopp för mina planer, jag får väl ta det lugnt som alla andra! :)
Linköpingsfolket kommer i helgen så jag får ta i då istället! :P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ååh, hon är ju så fin!! Jag ska upp på lördag iaf, och tvinga med mig Eira och Johan ska jag med =)

Anonym sa...

Förressten så är det många bloggar jag läst som lagt ut bilder på sina hembakta lussebullar. Men du verkar ju helt sjukt bra på baka, dina ser klart godast ut av allas!!

Anonym sa...

jasså, tack tack.... jag tycker ju att det är så roligt!! Jag gjorde till och med små lussekatter till Jennifer. I alldeles lagom storlek.
:)