fredag, december 19, 2008

Tripp till kalmar!


I dag har vi varit på Ikea och på gitygross och storhandlat med mormor! Jennifer har inte sovit sin vanliga eftermiddagslur men är go och glad i alla fall.... särskilt när man får åka omkring i en liten bil. Hon hittade tutan på bilen ganska snabbt och roade sig hela shoppingtrippen igenom med att tuta och skrika "hej hej" till alla som hon åkte förbi! Hur kan man låta bli att bli på gott humör när en liten rosa blobb i en gul bil åker förbi! :)

I morgon ska jag jobba. lite småsurt faktiskt måste jag säga. Även om detta då är min måndag men alla vet ju att måndagar inte är nått kul! :) Men som tur är så är det ju fredag på söndag, veckorna går ju ganska fort måste jag säga! Hahahah inte konstigt om jag blir veckovild! Jag är inte rätt person att fråga om vad det är för dag, eller vilket år, eller vad klockan är, eller vad det är för årstid, dag eller natt! Jag vet inte! HAHAHAH!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha... Inte jag heller... Pappa undrade vad det va på tv förut ikväll... Jag sa "det brukar inte va nåt bra på torsdagar"... Tur att det är lördag idag då :P