söndag, januari 30, 2011

En dag i skogen

Idag har jag, Bissa och Lars varit i skogen och haft det trevligt med korvgrillning och lerduveskytte. Vi här på torpet saknar ju fina bilder på Gudfadern Lars, så jag gav det ett försök och några fina blev det.

Så den obligatoriska actionbilden.

Och ännu en av favoriterna som det saknas bra bilder på, kan ju ha att göra med att dem alltid springer i sidled eller runt runt med Jennifer på sina axlar, svårt att få osuddiga bilder då =)

Liken på en av skjutplatserna, tror det sprang iväg runt fyra hundra skott i Finnsjöskogarna idag, för kännedom så var det inte lika många duvor som strök med, vi kastade kanske tre hundra stycken, men minst hälften är nog i så fint skick att dem skulle kunna kastas igen.

En av dem fina bilderna som fastnade i kameran idag, även en blind höna....

Och dagen blev bara bättre när jag kom hem, då det fanns nybakta biscotti och blåbärspaj på bordet, tror min fru försöker göda mig fet, hon lyckas =)

2 kommentarer:

Klas sa...

Det går visst att kommentera!

Klas igen sa...

Funkar så här också.