måndag, februari 14, 2011

Alla hjärtans dag och första bilderna från övervåningen

Min alla hjärtans dags present till familjen, eller ja, mest till Klas. Jag orkar inte äta någon när jag har gjort dem. Men jag kan i alla fall försöka....
Eftersom jag är för lat för att åka och handla så fick jag ta det jag hade hemma, men jag blev ganska nöjd ändå måste jag erkänna.

Jennifer kände att hon var tvungen att klä upp sig så hon skulle vara fin när pappa kungen skulle komma hem. :) Spegelapan dansade omkring framför spegeln....
Första bilderna från övervåningen... Givetvis finns det tusen småfix kvar att göra men detta är en milstolpe i vår renovering. Äntligen är det färdigt!!!
Vårt fina fina skrivbord med vansinnigt mycket förvaring. Precis som vi ville ha det. Här kommer det finnas syverkstad, kontor, pysselplats och ett ställe för Klas att spela dator på. Nu väntar vi bara på en del till hans nya dator han ska köpa och sen finns både tid och plats att spela på.
Vardagsrummet.... Världens skönaste soffa och gosigaste matta. Knappt så man skulle behöva soffan med den mattan! :)
De gamla takbjälkarna sticker ut där taket möter väggen och ger ett ganska skönt intryck. Brudkistan är från början min mammas som hon fick av sin mamma och pappa 1965. Jag hittade ett tidningspapper i botten där mormor skrivit en hälsning till henne. Urläckert!

2 kommentarer:

Ninna sa...

Skrivborden blev supernajs! Kan vi ses på torsdag och vila i din soffa, dricka kaffe och äta macarones?

Mysan sa...

Ja det kan vi absolut göra!