onsdag, augusti 20, 2008

Bröllopsbilder!

Nu finns det 2 kataloger med bröllopsbilder, ju fler bilder ni skickar desto mer kataloger blir det.

:)

Nu har vi äntligen satt i gång lite igen, men jag är sååå frustrerad. Jag har ju inte möjlighet eller kunskap att göra något av det som behöver göras och om jag gör det i stället för Klas så känns det genast som att det inte går lika fort som det brukar göra när Klas gör det. Alltså får han göra det i alla fall. Och om jag får lov att göra något ändå så känns det som att jag alltid får göra skitjobbet och han får göra allt det roliga.
Jag har åtminstone fått köra lite med en bilmaskin som jag bilat sönder öppnaspisen i sovrummet med. Det var kul som tusan, men först efter jag gått loss med en hammare (allt agg ska ut när man har chansen) och Klas fått ner den i lagom höjd för mig att jobba. Lite vanskligt att stå på en ginglig pall med en sån maskin i handen. Nu är den ute!
Dammigt som tusan, jag tänkte ta en bild när jag var färdig på hur jag såg ut. Tänk er en liten tvättbjörn. Vackert! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fint!