onsdag, juli 29, 2009

Kärlek!

Lite kärlek på altanen är aldrig fel! Det är numera där vi spenderar mest tid. Alltid dörren öppen och det är så skönt att kunna släppa in utemiljön!

Vilken fin änglatrumpet va? Den kommer bli underbar, och lite farlig, när den blommar. Då får jag nog ställa undan den lite så Jennifer inte far illa.
Jennifer på bilen med Julia, hon är med överallt!

I förrgår var vi hos tant Ninna och badade i poolen. Det blev 3 gången gilt för Jennifer och jag tyckte mig höra en del svordomar och förbannelser när jag väl bestämt mig för att ta upp henne ur vattnet sista gången. Hon var helt blå om läpparna och hackade tänder, fast det var 27 grader i poolen! :)











2 kommentarer:

Lucia sa...

jag längtar verkligen tills jag blir såhär, det verkar så fruktansvärt mysigt.

Mysan sa...

Blir så här? Mamma och fru? :)

Jag måste säga tt det är underbart att ha sitt eget lilla torp! Kul att du tycker om det! Välkommen att hälsa på när du har lust.