onsdag, augusti 26, 2009

Lite allt möjligt!

Dåligt uppdaterat IGEN! Men men, i alla fall, för ett tag sen var Jennifer, kusinen Engla, mormor och jag i mönsterås vattenpalats! Ungarna hade det så kul och mormor och jag var lagom goa och möra när vi kom därifrån! De har energi som bara den!

Jennifer bara slänger sig i som vanligt och simmar fram och tillbaka.

De busade omkring i barnpoolen hela dagen!

Lasse var här med sin häftiga cykel! Den måste man ju bara provsitta lite på! Hon ser bra cool ut och ville gärna ha åkt med en sväng! Men om pappa får bestämma dröjer det länge innan Jennifer är spätta!

Min fina änlatrumpet som tappade alla bladen i våras på grund av spinn! Har nu 13 blommor som blommar samtidigt! Den är så vacker!


Hela familjen har blivit sjuka av de där förbaskade dagisbacillerna som sprider sig som löpeld. Förhoppningsvis är jag frisk nog att ta mig till jobbet i morgon. Klas är frisk nog att vara ute i skogen och smyga på djur och Jennifer är tillbaka på dagis! Så nu är det bara min och svärmors tillfrisknande vi saknar! Hoppas att vi alla är friska om en vecka då vi beger oss mot spanien!
Jennifer har fått sin alldeles egna lilla mysiga stol att krypa upp i. Mest för att Klas och jag ska få sitta någonstans! :)

Inga kommentarer: