lördag, augusti 15, 2009

Madonnakonserten!

Mamma och jag åkte till göteborg ganska tidigt på morgonen, givetvis för att vi skulle hinna strosa på stan och shoppa loss som de två galningar vi är. Jag lurade på mamma en ögonfransböjare som jag kan garantera att hon inte använt en enda gång. :) Själv var jag inne en sväng på dansbutiken och hittade mina dansskor som jag så länge velat ha! :) En kanon dag i underbara göteborg!

På plats i tid! :) Coolt som tusan!

När jag är i väg och jobbar passar Lasse på att komma och besöka torpet! :) Ser väl ut som att Jennifer har ganska kul!? Haha hon älskar sin trehjuling...

Lasse verkar ju inte tycka att den är så dum heller för den delen och man ska ju vara rätt klädd så man inte slår sig! :)


Nu finns det även fler bilder på www.styleroom.se där mitt användarnamn är Mysan1. Där finns bilder på rummen som är färdiga och förhoppningsvis finns det snart bilder på badrummet som kan tyckas vara färdigt men som jag anser behöver lite fler "detaljer" (badkar, ny toalett och en steghylla) :) Sen lägger jag ut de bilderna!



Inga kommentarer: