lördag, mars 19, 2011

Cupcakebeställningen!

Min första "riktiga" beställning, givetvis (självkritisk som jag är) önskar jag att de skulle blivit finare. Men jag är ju fortfarande inte konditor så jag lär mig ju hela tiden. Nu vet jag att det inte är någon ide att spritsa med frosting, det blir inte så bra som jag hade sett framför mig!


De handgjorda blommorna är jag i alla fall supernöjd med, det blev precis de färger jag hade sett framför mig. Hoppas nu bara att kunden också blir nöjd, eller får hon kräva pengarna tillbaka! :)

Nu fortsätter jag med Klas födelsedagstårta, den här gången blir det en tvåvåningstårta med en kompromiss för vad Klas vill ha för tårta och vad jag vill göra. Fler bilder kommer i morgon när kalaset ska äga rum. Förhoppningsvis blir den vansinnigt fin.... :)

Inga kommentarer: