fredag, mars 04, 2011

Mer cupcakes, nytt recept

Jag måste erkänna att jag är nöjd som tusan! I dag har jag testat ett nytt recept som passar både till cupcakes, bakelser och som tårtbotten. Nu väntar jag bara på en provsmakare, Klas brukar ställa upp på det. :) Bra att det finns någon som äter när jag tycker om att baka.

Frostingen på dessa cupcakes lämpar sig nog inte till annat än att smeta på ett lager, inget att dekorera med, tur att jag har vinnarreceptet till sådant.
Blommorna gjorde jag tidigare i veckan och en erfarenhet rikare är jag. Nu har jag massa inspiration till att våga mig på lite mer avancerade grejer och kanske försöka få till lite mer naturtrogna blad och blommor, men vi få se... :)
Jag är nöjd och det tycker jag är huvudsaken. Min första stora beställning har nu kommit och det blir 30 cupcakes i rosa toner. Min favorit att jobba med. :) Åhh vad roligt det här är!

1 kommentar:

Unknown sa...

Helt plötsligt har jag inget att göra på jobbet, helt magiskt, jag kommer hem.

På med hurran!