lördag, september 24, 2011

Jennifers piratkalas


I dag har vi haft Jennifers födelsedagskalas. Pirattema, uppenbarligen. :)

Hela familjen i piratstämning.

Vi hade turen att få tag på en hoppborg. Jennifer har haft det superroligt och nästan hela dagis plus lite fler barn var här. :) totalt tror jag att det var 17 barn och lika mycket vuxna. Underbart!
Helt otroligt att få ha så mycket barn i trädgården.


Klas och jag gick helt in i karaktär och jag tror det uppskattades.
Vi bjöd alla på piratcupcakes, jag spenderade lite mer än tre timmar på att göra dödskallar.
Och så för att vara på säkra sidan bakade jag 12 muffins till så det skulle räcka, jag har fler än 12 kvar! :)


Mitt första försök att göra cakepops, helt okej resultat men det krävs nog lite övning för att få de så där perfekt som jag vill ha dem. :)
En väldigt rolig kaka, som blev en hit. Det blir fler av dessa vill jag lova.

Tack alla fina som ville vara med och fira vår Jennifer på hennes kalas. Hon somnade nöjd och lycklig!

1 kommentar:

Anonym sa...

TACK för att vi fick komma! Det var fantastiskt och vi hade så mycket att berätta för pappa och brorsan när vi kom hem! Elmo och Anna