torsdag, september 11, 2008

Jag tuffade till mig!

I april förra året bestämde jag mig för att lägga ner lite pengar på ett par "riktiga" stövlar. (dyrare än vanligt alltså) Så jag köpte ett par av märke Tretorn för typ 700 kronor. Jag vet ju att mamma har stövlar kvar som hon haft sen jag var liten och tänkte att det kunde vara värt det.
Men nu när jag i höst skulle använda dem så hade de spruckit och läckte in vatten. Så jag åkte tillbaka med dom utan kvitto och tyckte att jag åtminstone skulle få pengarna tillbaka. :)

Det tyckte inte han i affären. Utan kvitto kunde han inte göra någonting!

Då vart My förbannad........ så med Jennifer på armen berättade jag precis vad jag tyckte och tänkte om hans jävla stövlar och att jag minsann inte skulle komma tillbaka och köpa mer saker i hans affär, så det så.......!!! Ett telefonsamtal senare spatserade jag ut från affären med ett nytt par Tretorn, svarta med vita rosor på, helt gratis och utan kvitto! Det lönar sig att stå på sig!

Snygga va?! :P


5 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat! Sånt klarar aldrig jag, du är så duktig! De va ju skitfina!

Anonym sa...

Bra jobbat! Sånt klarar aldrig jag, du är så duktig! De va ju skitfina!

Anonym sa...

Vafan! Mina tretorn sprack med och jag fick inga nya fast jag hade kvitto!

Anonym sa...

Jag vet inte Björn, men kanske hjälpte det med att jag är tjej och har tuttar!??? :)

Anonym sa...

Ska prova med tuttar nästa gång då...