fredag, september 26, 2008

Intelligenstest!

Så nu har jag varit på andra "intervjun" för securitas. Började med intelligenstest på tid och avslutades med 550 personliga frågor. Av det testet ska de kunna utläsa om detta kan vara rätt jobb för mig eller inte....

Del 2 på testet ska man vara så pass ärlig man bara kan och inte försöka försköna sig själv på något sätt...
men jag kan tycka att frågorna var rätt vaga och rätt så allmänna. Svårt att utläsa något bra av
- är du rädd för råttor? Klart att jag är rädd för råttor men behövs det kan jag ha livet av en!

Men då blir ju svaret -JA och kanske är det missvisande med tanke på vad jobbet kräver!? Inte vet jag.
Jag tycker i alla fall att det känns skönt att få svart på vit om jag är lämpad för jobbet. Jag menar, tänk om man hamnar i en situation och man inte har vad som krävs. Då hittar jag hellre ett annat jobb.
Men jag vet att jag kommer bli såååå besviken om jag inte får det här jobbet, jag är helt inställd på att jag ska jobba för securitas!

Fredag då!?, jo jag ska spendera fredagen själv hemma med Jennifer. Klas är på skorpetorp och spelar golf med jobbet, de skulle visst få en liten förhandsvisning av den nya spelhallen! Spela lasergame!? Han har ett bra jobb han!

1 kommentar:

Anonym sa...

Spännande! Jag gjorde ju ett psyktest innan jag fick bli chefsvärdinna... Rätt kul, men jag har fortfarande inte fått veta mer om det än att jag passade in :-). Hoppas du får jobbet, men det tror jag!!