måndag, september 15, 2008

Min lilla strumpa börjar bli stor!

I dag var sista gången vi var på öppna förskolan, i alla fall med Jennifer. :)

Lillstrumpa ska börja på dagis! Vi börjar skola in henne på onsdag. Från och med 1 oktober ska hon va färdig inskolad. Åhh... hon är stora flickan nu som stapplar omkring här hemma och är dagistjej.
Hoppas hon kommer trivas och gilla dagis.

Nu fattas det ju bara en sak. Ett jobb åt mig. Jag har ringt tre gånger till det jobb jag sökt och han säger att det är på gång men att han inte hunnit titta på min ansökan än. ---Men gör det då!!!

Annars kommer jag tillslut bli tvungen att söka mig tillbaka till Iss, om jag nu får jobb där. Och det känner jag inte för. Jaja det ordnar sig nog.

I går gjorde jag äppelmos, Klas gjorde cookies, äppelmoset blev ju bra men kakorna blev brända. Och jag som var sååå sugen på kakor.
Jag gör nog en sats till i dag tills Klas kommer hem.... föregår med gott exempel om hur de ska se ut när de är färdiga! :P Och så ska jag göra pumpamarmelad, jag har aldrig smakat pumpamarmelad men nån gång ska ju va det första. Hoppas det blir bra.

Jag återkommer med bilder på marmeladen och berättar förhoppningsvis hur god den blev!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju galet så stor hon är! Jag tror nog hon gillar dagis, hon kommer få massa kompisar så gullig som hon är!!

Anna sa...

Åh, hoppas hon är på dagis då när jag ska ha min APU där v: 41-42. skulle ju vara så roligt!:)