lördag, oktober 25, 2008

Inget fint slut på veckan!

Första veckan på "väktarkursen" klar då. Riktigt intressant och äntligen ett ämne som man kan diskutera vilt, i love it! Det lan ju inte bli annat än höga decibel när man trycker in så många högljudda människor under ett och samma tak.
I torsdags hade vi självskydd och himlans så kul det va! Jag gillar det där med handfängsel och batong :) Lite för mycket kanske, men frågan är ju om man någonsin skulle våga använda den?

Ocj i grå hade vi brand hela dagen, fy f *n så roligt. Kurs ledaren var så fantastiskt rolig och påhittig så hela dagen blev som en enda lekdag, lite grann som farbror Melker om jag tänker efter. :)
Men så kom jag hem...... Maten står på bordet och vi ska precis börja äta och så trillar Jennifer och slår i så in i .... och börjar störtblöda ur munnen och ena tanden hänger i munne på henne. Jag fick panik och ringer efter ambulans (kanske lite väl drastiskt så här i efterhand) men som sagt, jag fick panik! Så fredagskvällen tillbringar vi på akuten. Stackars Jennifer, nu kommer hon ha en glugg där till den "riktiga" tanden kommer fram. och hon som bara hade 4!

I kväll är vi barnvakt åt Max, han tycker inte det är så roligt hos oss. Inget finns det att göra och inget gott att äta. Klas är och handlar i västervik så nu väntar vi på lördagsgodis!!! Mums!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken odåga till son jag har!!!! Tycker han att ni inte har något att äta STACKARS Max:)

Anonym sa...

Stackars lillan... Men kul att kursen är kul!