tisdag, oktober 07, 2008

Världens finaste födelsedag!

I dag fyller jag år! Jag blev 25.... frågar någon mig hur gammal jag är så är jag fortfarande på väg att svara 21. Konstigt....

Jag fick ju som sagt en rosa laptop av min underbara man i fredags, och i morse vaknade jag av sång och frukost på sängen. Han är allt bra min man!!!

Sen var det dags att lämna på dagis och snabbt hem, städa av huset så det skulle se någorlunda bra ut när folket valde att droppa in. Hämta smörgåstårta i konsum och hämta på dagis. Hem igen och baka 2 sockerkakor och cookies. Sen matdags för Jennifer som sovit 2 timmar i bilen.
Vid 16 kommer Lena, hon har bidragit till min laptop och så fick jag en orkidé av henne. Hoppas den överlever!
Mamma kom med Linus och farmor. Fick 1000 kronor, en blomma och lite godis av farmor och 1000 kronor av mamma och pappa samt 5 floatingpass à 45 min, GUTT!!! Av Linus fick jag arabiskt kaffe.
Meg, Max och Engla kom med en yogamatta och ett kort-

Det stod
-En sak ska du veta,
jag tänker inte ta dig till kreta.
I vår får du damma av mattan igen,
så tar vi oss till Marocco en sväng!

Meg bjuder mig på en resa till MAROCCO!
Shit så kul!

Sen har jag fått kort av familjen Björk, tillsammans med en reflex och försvarets hudsalva. Presentkort på åhléns av Kristin och Manne. Ett kort av Malin som även kommer ner på lördag när det vankas utgång. Helt otroligt att hon åker ända från växjö sent på lördag och hem igen tidigt på söndag. Jag fattar inte att hon orkar. Men glad blir jag!!!

Allt som allt världens finaste födelsedag!!!!

Inga kommentarer: