fredag, oktober 03, 2008

Tidig födelsedagspresent!

Alla som känner mig ens lite vet hur svårt det är att hålla hemligheter från mig och framför allt hur svårt det är att gömma presenter från mig. Troligtvis är jag i sådana fall framme och känner och klämmer så mycket att paketet bara "råkar" gå sönder.
Klas är mycket väl medveten om det här och försöker då vara så fiffig som möjligt med paket och gömställen.

Men i det här fallet när Klas är såååå sugen på att ge mig paketen några dagar tidigare än min födelsedag, så vem är jag att sätta stopp för det????!!!

Give it to me, baby! AHA aha


Gissa vem som slänger fram en ROSA LAPTOP!!!! Shit va den är snygg! Jag är överlycklig!
Denna dag kan inte bli bättre!
Jo förresten det kan den. Nu ska vi dricka skumpa och fira att jag fått jobb!

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅÅh! Jag är SÅ sjukt avis på din ROSA laptop! Jag ska oxå ha en sån!